Pamukdeniz İlk kanı pazartesi verdim adet günümde verdim yani, ikinciyi Çarşamba verdim, bir de bugun verdim daha sonuç çıkmadı. 2 günde 1,5 yada 2 katına çıkması gerek diyolar benimki 2 katını da geçti. Suan bence normal ilerliyo ama sağlık ocağındaki doktor bi türlü kabullenmiyo. Yarın kendi doktoruma gidicem.