ilkim19 Tomurcuk18 benim ilk değerim 900 civarıydı o zman bile doktor tam bi gebelik var diyemem dedi kese ve embriyo görünmeden kimse kesin bişey demiyor yani .
Tomurcuk18 Pamukdeniz Ben moralimi bozmiyim yine de 😇 teşekkür ederim ya iyi geldi seninle konuşmak ☺️
Pamukdeniz Tomurcuk18 pozitif düşün adetlerin düzenliyse kist miyom yoksa korkma tüp bebek falan da değilse hiç korkma allahın izniyle 3 haftayı bitirmişsiniz kuzum😇
Tomurcuk18 Pamukdeniz Adetlerim düzenli, kist falan da yok 😊 tüp bebek de değil 😂 2 ay önce çatlatma iğnesi kullandım ona rağmen 2 gün önce başladı regl belirtilerim 😂 milletin gecikir benim erkenden geliyo hiç ihtimal vermiyo😂
Pamukdeniz Tomurcuk18 olsun bence sen hamişsin ben ilk bilmeden izindeydim perde yıkadım astım ağır iş ne varsa hepsini yaptım 😆 misafir aldım Hergün yemekli gelen misafirin cocugu gögsüme yatardı hep 😁 megersem minnak varmış zaten göğüslerinden bilirsin ve nabzından 😇
Tomurcuk18 Pamukdeniz Valla belli olmuyo dün göğüslerimde agrı vardı bugun daha hafif 😂 anam vücudumu dinledikçe dipsiz kuyuya düşmüş gibi hissediyorum. Yarın olsaydı bi hayırlısıyla 😂
Pamukdeniz shtngstr yükselir allahın izniyle bence biz 7. Ayımıza girdik şükür 😇 bende başta yükselmez diye korkmuştum 😇
Ceyfer Tomurcuk18 canim deger illa 2 kati cikicak diye bisey yok %60 %70 oraninda yukselme oldugu zamanda sıkıntı yok diyolar.