Tomurcuk18 bence sendede gec döllenme olmus kuzum. Benide cok korkutmustu doktor. Sagliksiz gozukuyor yada gec dollenme demisti. Gule oynaya gittigim doktordan nerdeyse aglayarak cikmistim. Onlarda tedbirli davraniyorlar gerci. Herkeste bu deger baska oluyor. Benim arkdasim direk 1000de ogrenmisti. Muhim olan duzenli artis gostermesi. Bende senin gb ogrendim gercekten cok stres oluyor insan. Bence direk kadin doguma git onlar daha guzel aciklama yapiyorlar. İcini ferah tut canim insallah degerlerin giderek articak ☺️☺️