Tomurcuk18 Lonelinesss Sağlık ocağındaki doktorlar zaten felaket tellalı gibi. Nasıl doktor olmuşlar insan anlamıyo. Sağlıkla kucağına al insallah.
Tomurcuk18 Dlrasknock Aynen uyusam da yükselse keske diye geçiriyorum içimden 😂 ama nerdeeee 🙈 şükür şimdilik 2 katına çıktı, insallah devamı da gelir 🙏 sende sağlıkla kucağına al insallah kaç haftalıksın suan🌸
Dlrasknock Tomurcuk18 9+4üm canm. Keske gec farkettseymisim dedim o surecte cunku kafayi bozuyosun degerlerle. Arkadaslarimi arayip tek tek sordum senin degerin kacti diye🤣 gunler cabucak gecerde keseyi gorunce rahatlarsin insallah. Kese gozukemeyedebiliyor bana alttan bakinca gozukmustu.
Tomurcuk18 Dlrasknock Bende kan pıhtılaşması var erken öğrendiğim bi yandan iyi oldu ama değer cok düsük olunca bi tereddütte kaldım karamsarlığa kapıldım aynen senin gibi herkese senin değerin kaç çıkmıştı diye soruyorum 😂😂 Sağlıkla kucağına al insallah 🌸
deletedmom6295 Tomurcuk18 tegl günümde 25 çıktı benim de geç döllenmeymiş. 14. haftaya girdik Allahın izniyle. Ama sürekli kanama yaşadım ve istirahat ettim halen de istirahate devam ediyorum. Allah kucağımıza almayı nasip etsin 🙏🏻
Tomurcuk18 deletedmom6295 Ayy saglıkla kucağına al insallah 🌸 böyle güzel seyler duyunca mutlu oluyorum 😊 demekki değerin düsük olması çok da önemli değil Allahım ol dedikten sonra ❤️🙏
melisamother Ben ilk öğrendiğimde Refik günümün ilk günü 25 ti değerim doktor bir kadın Doğuma gidin demişti gittim değerime baktılar yükseliyor mu diye yükseldi şükür geç döllenmeydi benimki
Tomurcuk18 Denizz01 Cuma bi daha kan vericem bakalım insallah güzelce yükselir 😊 suan çok mutlu oldum 2 kat artmış 🌸
Aleyna6161 Tomurcuk18 ben ilk öğrendiğimde 5.54 falandı canım adetim geçtikten sonra 400 lere falan fırladı ama herkes bir olmaz çok şükür şuan 19+3 haftalığız korkma gayet güzel yükselir inşallah iki günde bir kan ver iki katına çıkması gerekiyor
Tomurcuk18 Aleyna6161 Sağlıkla kucağına al insallah. Pazartesi ve çarsamba kan verdim şimdilik iki katına çıktı şükür. Cuma bir daha kan vericem.
Aydemir Lonelinesss bende 36 çıkmıştı hastane doktoru hamilesin hayırlı olsun keseyi göremedik zaten bu değerde gözükmez diyip bekleyelim demişti. sağlık ocağına kaydımı almak için gittim aynı gün değerin çok düşük hamilelik olmayabilir dedi. Ayrıca yine orda yaptırdığım testte idrar enfeksiyonu var dediler hast gittiğimde aynı testleri gösterdim değerlerin temiz dediler. Valla insanın moralini harika bozuyorlar.