nevzatbaskomser Kombinbebek'te yaptırdım hem kendiniz tasarlıyorsunuz hem fiyatlar daha uygun bakmanızı öneririm. Ben 10lu takıma gerek oldugunu dusunmuyorum 5li yeterli bence bi sefer kullanım için gereksiz masraf gibi görünüyor gözüme
Dilekerkan0705 Nur55 kral tacı şekli bi tuhafiyeden aldım isim harflerini de internetten aldım hobidunyasindan
elif0690 Ladess Ben de gafullbattaniye den yaptrdım.Hatta şu an geldi.Çok güzel ve kaliteli kesinlikle tavsiye ederim..
Deletedmom18 Dilekerkan0705 canım onu nasıl yapıyorsun acaba bende yapabilir miyim? Terziye vereceğim aslında da kendim yapabilirsem yapayım kral tacı falan var üzerinde sadece adını yazmak için ne gerekli acaba
AnneyimHamileyim Ladess Ben yaptırdım canım isimli 10'lu hastane çıkış seti battaniye ve kokulu taş emzik (hediyelik) hepside çok güzel oldu gerçekten diyecek bişey yok tavsiye ederim facebook dan bakarsan küçük mutluluklar dükkanı sayfanın adı 👍
xBusrax beyzanur06 https://youtu.be/vB9XrzoRfSQ burda yapılışı anlatılıyor. Hobidunya internet sitesinde harfler taclar falan var yapistirmak icin. Ben kendim yapmayi düşünüyorum gayet basit görünüyor.
Efe39 Melos bende aynı yere yaptırdım ama renk soluk geldi, resimdeki gibi baskısı koyu değil, sorduğumda ise resimde öyle gerçekte değil dendi. Bide Tuğba Hanım çok yoğun sanırım bişey soruyorsun zorla cevap veriyo ya da hiç vermiyo bilginize
Ebrumila Duygu123 aysena tasarimda babynest siparisi vermistim 10 gume bter dediler 1 ay oldu ses glmedi bnde iptal ettm sayfayifa sildm canm yaa
Ebrumila Ladess mydiara canimm .. genelde yurtdisinq ozellikle arap.ulkelerine dikim yapiolar ben yaptrdm cok memnun kaldm farkini belli edio yani .. isimli tulum isimli battaniyesi beresi eldiveni hepsi 185 lira ama ozel dikim yapiolar kumaslari kullandklari tuller bile bi baska tavsiye ed3rm mutlkaa