Merhaba ben Zuhal Saylık gidiyorum özel muayanesine çok memnunum çok detaylı ilgili açık ve net konuşuyor herşeyi anlatıyor temkinli yaklaşıyor doğumunu Medicana medicabil de yaptriiyor doğum ücreti 4000 sanirim onu tam net konuşmadım ama ben başta bir kaç doktora gittim kafamı çok karıştırdılar 19. Haftada Zuhal hanıma başladım artık değiştirmek istemiyorum çok kafam karışıyor inşallah sagliklica doğumunu tedavimi olurum da biter bu süreç 🙏