Baharmm16 şu an İbrahim beyden aşırı memnunum.Sormasan anlatıyor aklımızdan geçenleri,kalırsa bir sorularımızı soruyoruz.Hep ilgili ve bilgilendirici bir doktor.Her şeyi kafalarında tutamayabilirler tabi ki hepimiz insanız ama bir hasta dosyası oluşturup muayene öncesi gözden geçirebilir ama nuray hanım baya unutuyor çözüm bulmamak da bence çok saçma.Bir de banyo yapmamak nedir ya😅😅😅 kadının fix reçetesi progestan ,banyo yapma,hoplama zıplama,yürüme sanırım🤣 Bu arada İbrahim bey benim serklajımı jimerde yaptı orayla anlaşmalıymış,çok da anlayışlı bir insan.Sağ olsun bir çok şeyi o ayarladı bir telefonla,detaylım için bile kendisi randevu aldı.