Elaymutlu Cemile2304 mecbur kesilmesi gereken şeyler nasıl kesmezler nereye şikayet ettiniz sonuç çıktı mı peki ?
Cemile2304 Elaymutlu kaç kişiyle görüştüm hastanede yol biz kesmiyoruz yok şöyle yok böyle ben de dedim şikayet edicsm sizi onlar da siz bilirsiniz dediler ettim cimere ceza kesmişler vergi usulsüzlüğüne girdiği için kendileri haketti bunu 🤷♀️
BorasMom Melek_ceyhan en son 4250′di benim doktorum embiye hanım ama diğer doktorlar değişiyor 6 bine yapanda var doruk yıldırımda ki doktorlarda
Elaymutlu Melek_ceyhan Elif Şahin in normal ve sezaryen doğum 3200 ama isteğe bağlı sezaryen olursa 4000 TL dediler ama ekstralar dahil değil
azizeugur BorasMom kaç haftalıksınız acaba bende embiye yılmaza gidiyorum 🥰 ilk çocuğumu da onda yapmıştım 🥰
BorasMom Melek_ceyhan doktor farkı var muzaffer bey mesela 6 bin alıyor elif şahin 3200 alıyor sanırım kemal bey’de 4 bin gibi bişey alıyor
ByzM Elif123_ benimde doktorum Sibel hanım ve çok memnunum çok ilgili sakin anlayışlı bir doktor kendisi çok memnunum