oykumm_1233 K_Klc2701 bende ılk ögrendıgımde ona gitmıstım ıkı kontrol geçirdık kendısıyle daha sonra , doruk hastanesıne geçiş yaptım siz memnun kaldınızmı nuray hanımdan
QOH oykumm_1233 ilk öğrendiğimizde nuray hanıma gitmiştik ama gelişen olaylardaki tutumu bizi tatmin etmediği için değiştirdik.
K_Klc2701 oykumm_1233 evet memnun kaldım daha önceden düşük sıkıntımda ona gitmiştim şimdi gebeliğimle ilgili de gittim memnun kaldım sizin memnun kalmadınız mı?
Betul95 Medicana Dr.Volkan Aksakallı 👍 harika bi doktor kendisi, çok ilgili. Biz bir şeyleri sormadan kendisi her türlü bilgilendirmeyi yapıyor. Kesinlikle tavsiye ederim.
BorasMom Edahmm ben aslında başka doktordaydım anlaşmazlık yaşadım 20.haftadan sonra embiye hanıma geçtim çok iyi ilgili ☺️
Edahmm BorasMom bende 8 haftalıkken tanıştım embiye hanım ı bende doktorumla anlaşamamıştım iyi ki embiye hanım diorum sadece hangi hastaneyi düşünüyosunuz
BorasMom Edahmm doğuma kararsızım normal olursa doruktaymış ama hayat hastanesi istiyorum en güzeli arkadaşım orada doğum yaptı ebeler ve hemşireleri çok ilgili sezaryen’de hayat hastanesi zaten☺️
ysmn_kck17 Minikeller16 Hayat Hastanesi Nazmiye Şentürk e geliyordum ki doğurdum geçen hafta Doğumdan sonra çocuk doktoruda Erol cömerte başladık memnunuz tavsiye ederim 😊
Eylemmm1655 ysmn_kck17 canim bende nazmiye hanıma gidiyorum dogumumu o yapacak memnun kaldın mı cnm.sana doğum şeklinde sezeryanda ısrar ettimi yada normal doğum da benim daha konuşmadık doğum seklimi
ysmn_kck17 Eylemmm1655 Ben normal doğum istiyordum çok şükür gönlüme göre oldu hiç sormadı bile herşey normal ilerledi erken olmasına rağmen bebek basbasagiya olduğu için hep Normal doğum üzerine gitti. Sen belirttikten sonra istediğini yapıyor ama kolaya kacan bir kadın değil. Ve ebelerin hep ağzı dualı çok güzel ebeleri var .
mrveknblt Minikeller16 Esentepe Hastanesi - Neşe Kaplan Karakaş çok memnunum 👌🏻 Muayene 210 tl doğum 3.500 tl
BorasMom azizeugur evet mecburi 250 tl bütün özel hastanelerde aynı fiyat sağlık bakanlığı sabitledi fiyatını arkadaşımında doğuma almadan yaptılar sonuç çıkana kadar bekledi sezaryen oldu çünkü duruma göre doktorlarda tedbir alıyor hastaya yaklaşma konusunda pozitif olursa onlarda riskli çünkü
BorasMom Edahmm dorukta 3250 tl daha uygun normal doğum diye hayatta sanırım 3500 tl ondan doktor size bırakıyor o sadece en uygun neresi ise orada yaptırmak istiyor hastaları için sezaryen hayat hastanesinde 3750 doruk’ta 4250 mesela ondan
Edahmm BorasMom aaa daha hiç dogum hakkında konuşmadık bende hiç sormadım temmuzun 6-7 randevum var 36 hafta olcaz o zaman konuşuruz die düşünmüştüm bilgileriniz için teşekkür ederim ☺️
Ygtkgn bende doktor arayisindayim yarin osmangazi hastanesinde güler yildiz a gidicem ama aslinda yenidogan bakim ünitesi olan bir hastane bulmam lazim sanirim hayat hastanesinde varmis banada yakin ama ordada hangi doktor iyi bilemedim sordum bilen yok.
MercimekveAnnesi16 Minikeller16 Esentepe hastanesi neşe kaplan Karakaş’a gidiyorum muayene 210 TL normal ve sezeryan 3500 TL
Burcinn_ozdemirr Minikeller16 Yıldırım Dorukta Elif Şahin doktorum 10 haftalıkken başladık Elif hanıma ama o kadar güler yüzlü sicakkanli bir doktor ki. Sanki karşınızda doktor değilde 10 yıllık arkadaşınız gibi çok seviyorum kendisini tecrübesi de çok iyi kontrol için 2 hafta onceden randevu almaya çalışıyorum çünkü sürekli dolu herkes çok memnun☺️ Doğum ücreti olarak hastane ile görüştük 3.200 TL normal de olsa sezeryan da olsa aynı + olarak oda süslemesi fotoğraf çekimi hastane çantası yenidoğan takımı giydiriliyormuş bebeğin gerekli testleri ilk aşıları hani olurda kuvez ihtiyacı falan olursa asla ek ücret almayacaklar herşey içinde sabit 3.200 gayet iyi uygun geldi bu fiyat bize. Muayene ücreti ise 150 TL ama benim eşim türk metalde olduğu için 127 lira veriyoruz 🤗
Elaymutlu Burcinn_ozdemirr merhaba bende Elif Şahin e gidiyorum aşırı memnunum ama ücret konusunda görüştüğüm Kübra hanım ekstra hastanede kalınırsa siz veya bebek günlük 600 yada 800 tl dedi yanlış hatırlamıyorsam 😱yarın kontrol var siz böyle yazınca merak ettim sorucam