Adakbebek2020 canim benim tavsiyem daha isimlesmis isimler koyman taraftariyim.yani ne bileyim çilek tarçın badem bu tarz isimler evcil hayvanlara verilir.hani boyle tatli sevimli isim diye verilir biraz komik ve degisik olsun diye.ama insana olmaz canim.simdi cocuguna akli erince birileri anan baban cokmu aramis dese veya alay etseler.veya tanistiğı gevşek insanlara merhaba ben çilek dese karsindakide kahkaha atip bende muz portokal falan dese hoş olmaz.tabi bu karar anne ve babanin olsada fikir istedigin icin yazdim kirilip üzülmeni istemem.hani isminde bi agirligi olmali.koy normal bir isim ayse zeynep mine elif vsvs simdiiden kolay gelsin size