Didii Adakbebek2020 farklı isimler olunca büyüyünce ne olacak diye çok sorgulanıyor fakat günümüzde genellemeye bakacak olursak farkli, modern, degisik isimler konuluyor bu dönemin cocuklari büyüdüğünde yaslandiginda garipsenmeyecek yani
Zeyneppp10 MomHero2 yani cokmu aramislar insan ismini solemek istemez yenis tanistigi kisiye nedir bu analarin babalari hayal dunyasi.
mrveknblt Adakbebek2020 kiraz, haziran, mavi, pembe, böyle isimler koyanlar var ama biraz geleceği düşünerek koymak gerek bence 😅 ilerde iş hayatına falan atıldığında söylemekten çekineceği bir isim olmamalı diye düşünüyorum 🤔