Adakbebek2020 Bence çok güzel 🍓
cokta cici valla canım . Ona bakarsan bende sırf eşim o kadar yürekten istiyor diye oğluma Aslan ismi koyulan. Ve biliyorum dalga geçecekler . Hayvan ismi diye . Bende en azından güçlü ve asil bi hayvan ismi diye kendi motive ettim 😀😀alıştım yani Aslan oğlum falan 😍kulağa hoş geliyor