Fy89 bugün 12. Günleri oldu hala küvezdeler bi sıkıntıları yol sadece beslenmelerinin gelişmesi için tutuyorlar bende her gün görmeye gidiyorum sadece emzirmek için tekrar çağırmalarını bekliyorum. Sizde üzülmeyin onlar bi gün ordan sağlıkla çıkacak Allahtan ümit kesilmez siz dirayetli olun ki bebeğinizde güçlü olsun ☺️