Cmr2012 Merhaba ben de 20 ya da 22. haftada serklaj oldum tam haftayı hatırlayamıyorum sıcaktan beynim aktı çünkü ☺ Şu an 29+3 oldum 1 hafta yattım sonra ayaklandım ben çalışmıyorum ama geziyorum vs kendimi çok yormamaya çalışıyorum ama pikniğe de gittim, düğüne de, meyhaneye de. Tabii herkesin dr. farklı söylüyor 😊