Busraaytac erken doğmadı benim bebeğim ama 1 hafta solunum sıkıntısı yüzünden küvezde kalmıştı. Biberona alıştıkları için meme onları biraz yoruyor. Önemli olan meme reddi yapmaması bu yüzden sürekli ordakileri zorlayın her beslenme saatinde emzirmek istiyorum diyin az da olsa sizi emsin sonra biberona geçsin. Benim bebeğim memeyi reddetmişti hastaneden çıktıktan 5 gün sonra emzirebilmiştim. İlk başta zorlandı 6-7 dk edebiliyordu uyuya kalıyordu ben altını açıyordum bezini değiştiriyordum uyanıyordu bi 10 dk daha emip uyuyordu. Ama şimdi baya emiyor zaman geçtikçe memeyi emme refleksi gelişecek ve daha da kuvvetlenecek. Allah en kısa zamanda kucağına almayı nasip etsin inşallah