Uza 07-02-2019 benim de tekmeler önce sertti şimdi hafif derece oldu burada ki arkadaşlar normal olduğunu söylüyor benimde bi fikrim yok
mutluugizz Uza düzensizlikler devam eder 28.haftaya kadar canım bir gün sert olur bir gün hafif hafif
Elifvolkan2202 0267 aç gidilmesi gerekiyor diye biliyorum ben çünkü ilk kan alımını açken yapıyorlar sonrasında şeker yüklemesini yapıyorsunuz 1 saat sonra falan tekrar kan alıyorlar ikisini karşılaştırıyor lar diye biliyorum
mutluugizz Ozlem7834 benimde 30 Eylül- 1 Ekim gibi görünüyor Ekim annesi olabilirim 😊 25+3 haftalığız 😍
Gzmm14 Aybuss Canım genel anestezi bende istemiyorum en azından o anları yaşamak çok güzel bir duygu olacaktır bizim için 🙏🏻
SevincGancali Aybuss spinal olursanız bebeğinizin doğumunu görüyor ve o sevinci yaşıyorsunuz. Genel anestezide hiç öyle olmuyor
Aybuss Gzmm14 korkuyorum eşimde o esnada korkarsın birşey olur diyor.. Benim ilk olacak rabbim rahmeti ile 👶
SevincGancali hamishanne bende 3.hamilelik. Bende de o telaş var. Mantığım daha zaman var diyor ama dayanamıyorum. Her şeyi hazırlayıb beklemek istiyorum
Aybuss SevincGancali İlk doğumum olacak rabbim rahmeti ile kafam çok karışık ve korku basıyor acıkcası
sbelll ssssxsss bennn bazen gece deli gibi ağrıyor dr 3tane parol hakkın var günlük dedi dayanamadığm yerde bi tane alıyorum
BelisMelis41 ssssxsss trendyolda migren taşları vardı ve benım migrenimde fazlasıyla var ama allaha sıkur hamılelıkten bu yana cok sıkıntı cekmedım. Mıgren railarına bakabılırsın mentollu ve bana etkili gelmişti
Iby ssssxsss benimde haftada 1 gun oluyor, herhangi bir ilac almıyorum ışıkları kapatıp klasik müzik dinliyorum