Neslihandvc Ozlem7834 burdaaa🙋🏼♀️ tam 23 ten selamlar🥰 Allah hepimize sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin canlar
Gzmm14 Aybuss Valla canım normal düşünüyorum aslında ama, biraz korkular başladı. Eşim de sezeryan olsun diyor. Çok kararsızım
kalbimin_cicegi Ozlem7834 biizz 😍 doğuma 109 gün kaldı ama sezeryan olacağız bakalım doktorumuz belirleyecek kaç gün kaldığını 😍
Cansueda Ozlem7834 23+ 5 haftalığız ekim anneleri sağlıklı kazasız belasız kucağımıza almayı nasip etsin inşallah ❤️
Melek59 Remziye_2121 benim erkek 😀 biz sakiniz belli zamanlarda çok hareketli oluyoruz . Belki sağlıkla kucağımıza alalım 😄
0267 Merhaba hanımlar, bizde 23+2 olduk çok şükür. Şeker yükleme testine gideceğim 30′unda fakat aç mı tok mu gideceğim bilgisi olan var mı ?
Elifvolkan2202 0267 aç gidilmesi gerekiyor diye biliyorum ben çünkü ilk kan alımını açken yapıyorlar sonrasında şeker yüklemesini yapıyorsunuz 1 saat sonra falan tekrar kan alıyorlar ikisini karşılaştırıyor lar diye biliyorum
Iby 0267 her hamilelikte seker yukleme testi oluyor mu, bende 23 haftalik oldum ama doktor hic bahsetmedi
07-02-2019 Uza bende aynı şekil bide önceden cok sert sekılde hissediyordum sımdı hafif hafif normal mi acaba?
Uza 07-02-2019 benim de tekmeler önce sertti şimdi hafif derece oldu burada ki arkadaşlar normal olduğunu söylüyor benimde bi fikrim yok