Funda___46 Oskar him tamam canm gecen ay gittigimde doktorum hemen cekecekti adetten bi gun sonra acele etmisti bende bi sy daha deneyelim dedim cektirmemistim bu ay da hagta sonu falam geliyor işte
Oskar Funda___46 çektir gerçekten çok iyi bir şey, akıntın falan hiç olmayacak, varsa çekmiyorlar, üşütme dikkat et çektirene kadar :) adetin de tam bitsin, kahverengilik bile gelmesin. 3.-4. Gün tam iyi oluyor.
Funda___46 Oskar peki cektirene kadar iliski yasak mi bi kac kere okumuştum ne kadar dokgru bilmiyorum googleye baktim orda oyle yazmiyor
esmanurky Funda___46 Canım bende özelde çekildim anestezi istemiştim ama kısa süre dediler vermeye değmez dediler o yüzden almadım ama ilacı verirken 5-10 saniyelik agrı oluyor onada dayandım adetimin bitiminin 2.günü çekildim tüplerim de açıkmış zaten
Oskar Funda___46 ben de baktım öyle yazıyordu ama doktora sordum birlikte olmayım dedi. Olursanız prez. Kullanın dedi.
Brvn1 Funda___46 ben çekildim 10 dk falan sürüyor zaten bısey anlamıyorsun BİLe antesizili yaptım 2 sene hamıle kalamıyordum rahim filimi çekildikten sonra çok şükür hamile kaldım 31 haftalık hamıleyım korkacak hıc bısey yok cnm
Funda___46 Brvn1 inşallah bende kalirim hemen hayirliisyla sanada sağlıkla kucagina almayi nasip etsin Allahim 😊
Gulmom Funda___46 ilk defa cektireceksen anestezili daha mantıklı cunku rahim ne durumda bilmiyosun canın yanabilir özellikle tüpler kapalıysa
Brvn1 Funda___46 amin inşallah canım 🙏hemen hamile kalmadım doktor 6 ay içinde kalırsn dedı 6.ayda kaldım zaten inşallah sende hemen kalırsın
Lilyum_0 Funda___46 anestezili de anestezisiz de olma. Ağrısız hsg araştır lütfen. C kollu makineler ile daha ince bir sıvı göndererek 10 dk’da çekildim. Çok korkuyordum ama çevremden de duydum yaptıranları istanbul’da Cevat Bayrak bu konuda en iyisi. Videolarını da izleyebilirsiniz. En ufak bir acı sancı ne işlem sırasında ne de sonrasında hissetmedim. Vücuduna aneztezi almana da anestezisiz acı çekmene de hiç gerek yok.
Sureyya1 Funda___46 ben pazartesi gunu anestezilicekindim iyikide cekinmisim uyandigimda bile agrim vardi lekelenmem uc gun surdu agrimda oldu strese gerek yok bence anestezili cekinin
edb06 Funda___46 gidip ben hsg çekilmek istiyorum dediğinizde aynı gün çekiyorlar mi acaba bir fikriniz var mı yoksa ön muayene mi olmak gerekiyor ?
Bebegim0101 edb06 adetliyken ön muane yapılıyor,bana boyle yapıldi ama her yer boylemi bilemiyorum tabi
Havva Funda___46 alttan muayene falan dayanırım diyorsanız anestezisiz olur ama şu var ki araştırmıştım daha önce tüpleriniz tıkalıysa ağrı oluyormuş benim rahim için bakılmıştı. Bebek için baktıran arkadaşlar yazmıştı tüpleri tıkalı olduğu için ağrılı geçti diye