Havva Happy_kubra beni rahim için bakılmıştı canım. Ama genelde 6 ay içinde hamile kalınıyormuş ki arkadaşım 2.ayda hamile kaldı
Funda___46 Havva bi sıkıntı çıkmadı şükür ama adet olursan tekrar 3. Gun gel dedi tedaviye başlayacağız dedi
afrasil Funda___46 o kadar parayı niye anestezisiz çektirip vereceksiniz ki ? Madem ikiside 1000 tl anestezili daha mantıklı. Adet bitiminin ilk 5 gunu cekiyolar bilginiz olsun