Funda___46 canım Benimde eşimde problem yoktu Benim de prolaktin 50 çıktı dostinex kullandım 2 ay rahim filmimde çok iyi çıktı ama prolaktin yüksek olduğu içim yumurtalar tam gelişmiyormuş o yüzden 2 kutu klomen kullandım bakalım bu ay bekliyorum olumlu sonuç alabilecekmiyim