iremgun başlangıçta düşük riski vardı kurtulduk sonra aşağı inmişti erken doğum riski oldu yine yattık baya yukarı çıksın diye. Dün gittim kontrole yine doğum pozisyonuna girmiş eh be kızım ne bu acele yani dimi😂 başı aşağıdayken rahim ağzı boyunu kısaltabilir sen yine dinlen ayakta kalma dedi progestana devam 🤷♀️35e kadar tutmaya çalışalım içerde dedi doktorum😅
size ne zaman serklaj yapıldı?