fatmakolay Flztrky aynen bebek olunca uzun kol almamakta fayda var çok hoşuma giden bir şey olursa yaza denk gelen boyunu bedenini alıyorum 🙈
iremgun Kdk acele ediyor annesini görmeye😊🥰 inşallah bekler 35 38e kadar hatta🍀🤲 Ben 12.haftalıkken oldum serklajı.
shinemuu Ayselirem Ayselirem 30. Haftadayım doktorum tahmini doğum tarihine 1 Eylül dedi benim de. Ama Eylüle kalmaz gibi😅
Tugba1356 30 Eylül görünüyor ama sezeryan olacağı için 16 Eylül falan olur diye düşünüyorum nasip olursa
Smyyetekeli Mervedilan bugün tam 29 hafta olduk bizde 6 Eylül görünüyor şuanlık hayırlısı ile sağ sağlim gelsin bebişler 🥰