Eliff_01 15 Eylül tahmini gözüküyor. Minik kuzuma kaldı artık. Benim doğum günüm de 14 Eylül belki de aynı gune bile denk gelebilir. 😊❤️🙏
Kbra_em Mervedilan bizimde tahmini doğum 17 eylül ama sezeryan oluca için daha erken kavuşucaz oğluşuma 💙
Zeynepdogan Mervedilan 21 eylul dedi doktorumuz ama benim yavrum oyle tekmeler atiyoki icimden firlicak gibi 😅😅ben daha erken dogar die dusunuyorum
Kdk iremgun benim azcık sıkıntılı geçiyor kızım çok sabırsız bir an önce doğmak istiyor biz de onu içeride tutmaya çalışıyoruz 😅
Zehrayrr Elifsennn aa aynıyız benimde tahmini 18 Eylül 🥰 İnşaAllah sağlıkla alırız kucağımıza bebişlerimizi 🥰
iremgun Kdk sancılar falan mı var yoksa başka sıkıntı mı? Dursun minik inşallah. Aslında benimki de dursun diye serklaj var😀🙈