Bendede kist vardı, yumurtam kalitesizdi. Öncelikle 21 gün sabah akşam aç karnına soğan suyu içtim. Adetlerimi düzene soktum. Bittikten biraz zaman sonra zeytinyağlı incir kürü tükettim yanlış hatırlamıyorsam 15 gün kullandım. Rahmimi gebeliğe hazırlamak için adetin bitiminden itibaren 14 gün Progestan içtim ki. Bebek oluşursa rahme tutunsun diye. Tabi bunlar bir ayda olmadı. 6 ay sonunda hamile kaldım ama 6 ay boyunca vücudumdaki değişiklikleri gün gün takvime işledim. Ne zaman göğüslerin ağrımaya başladı, ne zaman akıntı geldi, ne zaman leke geldi bunları takvime not aldım ufak bir hesaplama ile ne zaman yumurtladığımı buldum ovulasyon testi ile de takip ettim tabi ki. Artık vücudumu tanıyordum yumurtlarken hissediyordum ovulasyondada çıkınca denedik 6 ay sonunda nasip oldu. Tabi folik asitte kullanıyordum. Sığan suyu ve incir kürünün faydasını çok gördüm