Gizemis bende de polikistik over var, haziran ayında ben de bundan kullandım ve hatta aynı markanın poleniyle beraber tükettim her sabah bir kaşık. Glifor da kullanıyordum 4-5 aydır. Şükür ki o ay hamile kaldım. Ama stres yapmamak da çok önemli. Ben artık vazgeçme aşamasına gelmiştim, aklıma bile gelmiyordu. Öyle ki gebelik testi bile almamıştım, önceki aylardan kalan ovulasyon testiyle öğrendim hamile olduğumu. Her şeyin bir vakti varmış işte. İnşallah sen de güzel haberler alırsın @Meleknkkk