Ilkmercimekgeliyor bunu sana söyleyen cahil kimse şikayet et.Böyle bir şey yok,ayrıca etteki her bakteri de değil toxoplasmalar yapar ki zaten bizim kasaptan,marketten aldığımız etler aşılı hayvanlardan geliyor.Ayrıca Toxoplasma bakteri değil parazittir.Sizinkisi kusura bakmayın da felaket senaryosunun fantastik versiyonu olmuş boşu boşuna sizi korkutmuş o cahil,gereksiz insan kimse.Etin o parazitini barındırması ve sizin de o eti çiğ ya da çiğe yakın yemeniz lazım.Bir bilgi daha vereyim toxoplasma yeşilliklerde ve sebzelerde de bulunanilir havyansal gübreden geçebilir o zaman siz dünyaya komple dokunmayın😅 Size bu saçma bilgiyi de kim verdiyse bilim bilgi yoksunu kişiyi şikayet edin…