Ela20 Ilkmercimekgeliyor sabunla da yıkadıniz mı? Ağzınıza götürmediginiz sürece bir şey olmaz. Yorulduysaniz birkaç gün dinlenin hareketlenir
Ilkmercimekgeliyor Ela20 aynen iki gundur kayinvalidemin yanindayim yorgunluk var. Bide bisi olmaz bisi olmaz dedi dokundum bende ete bebegjnde tekmelerini hic hissetmeyince iyice gerildim. Zaten o korkuyla suyu acik biraktim dograrken eti surekli suyla yikadim elimi sonrada sabunla iyice Yikadim ama korku var hala
Oykum_pinar38 Ilkmercimekgeliyor canım alakası yok ben her hafta köfte şiş hazırlayıp mangal yapıyorum seviyorum yemeyi de 28+6 yım elimi iş bitince yıkarım ne olacak ki anlam veremedim doğrusu
Gul76 Ilkmercimekgeliyor sacmaliktan baska bisey degil ben 36 haftalik hamileyim tavuk etini karartmisim yemiyor ama hepte eşime yapıyorum ama oyle aklina dusurme cok takilirsan herseye bisey cikar sal kendini rahatla biraz
AybukeA Ilkmercimekgeliyor aile hekiminiz niye öyle dedi bilmiyorum. Ama hamileliğin basindan beri cig et balik tavuk herseye dokundum bn. Hic bir sorun yaşamadım 🤷♀️
Sedadagistan Ilkmercimekgeliyor Şuan 6. Kez hamileyim hiç böyle bişey duymadım valla eğer doktor çiğ ete dokunma dediyse eldiven takıp dokunabilirsiniz çözüm gayet basit çok aklınıza takıldıysa bi ultrasona girin baksınlar bebeğe
Bebegim0101 Ilkmercimekgeliyor bence siz dr gidin ama cig etw dokundugunz icin degil bebek hareket etmiyor diye gidin,cig ete dokunmakla birsey olmaz yerseniz sıkıntı olur.
Ilkmercimekgeliyor zehranurr aynen surekli yikadim elimi o korkuyla. Peki siz ne yapiyosunuz genelde bebeginizin kipurtilarini hissetmek için
Cennet-polat Ilkmercimekgeliyor ben belki sayısız dokundum onunla alakalı bişey değildir hareket hiç yoksa doktora gidin
Ela20 Ilkmercimekgeliyor yorgunluk ve stresten kaygıdan hareket etmiyor hissetmiyorsunuz dur. Tedirginliği bırakın biraz mutlu olumlu şeyler düşünün uzanın dinlenin hemen başlar hareketlenmeye klasik müzik dinleyin faydası oluyor
Umi21 Ilkmercimekgeliyor ete dokunma ne demek ya öyle sacmalik mi olur ete dokunup sonrada elini ağzına sürersen ozman bakteri geçer evet ama dokunmayla o bakteriyi almazsın ben 9aydir dokunuyorum ete 4gun sonra Doğum yapıcam kızım gayet iyi hareketsiz olmasının Başkan sebebi vardır bi doktora gidin bence
Aybuss Her nereye dokunursan dokunun ama mutlaka ellerinizi yıkayın… Etle bebeğin hareket etmemesini alakası yok, Randevu alıp doktora gidersen rahatlamış olursun canım.
Tugcetatli Ilkmercimekgeliyor bence yanlis anlatmis doktorunuz cig et dokunup elinizi yikamadan yatmiyorsunuz heralde cig et yememeniz gerekiyor kendinizi strese sokmayin
elisa123 Ilkmercimekgeliyor canım hic bozma moralini o haftalarda bebek hareketleri duzensiz olur denk gelmis demek hepimiz çiğ ette dokunuyoruz balık tavuk kırmızı et kıyma hepsi çiğ blki yanls anlamssndr aile hekimini çiğ et yeme demistir bna da doktorum dedi çiğköfte yeme diye için rahat deilse de acile gt kalp atışını dinle
ZumrutHanim Ilkmercimekgeliyor marketlerde seffaf eldivenler var kurbanda onlari kullan kayinvalide sorarsa ellerimde alerji oldu ete gecmesin diye giyiyom dersin
Ilkmercimekgeliyor Evet cig et yeme dokunma dedi cig etin icerisindeki bakteriler elindeki yaralardan sana bulasirsa %100 duşuk yaparsın dedi o korkuyla dokunmuyodum zaten ama iki gundur dokundugum icin cok gerginim bebegimin kıpırtılarini da hissetmiyorum
Buketcenk Ilkmercimekgeliyor ya o kadar değil içini rahat tut bişey olmaz Allah ın izniyle uyuyodur bebeğin
Simurgizmir Ilkmercimekgeliyor çiğ ete çıplak elle dokunmak elde yada ciltte bir açıklık bir yara tahriş durumu varsa bulaşabilecek bakteriler açısından sakıncalı olduğundan özellikle hamileler için dikkat edilmesi gereken bişey.. ayrıca bebeğiniz karın çeperinize vurursa hissedersiniz, yalnız belinize doğru yada rahmin arka yüzüne doğru vurursa hissetmeseniz çok normal o yüzden endişe etmeyin daha sabırlı olun
Hilal-95 Ilkmercimekgeliyor ellinde herhangi bi yara olduğu içinmi çiğ ete dokunma dedi doktorun yara bakteri kapmasın felan diyemi sonucda kasapda çalışan milyon tane kadın vardır aşçı olan kadınlar var ne alaka anlamadım yenmemesi gerekıyor o ayrı yabi