teachervera fetal dna da neye bakılıyor, dun birinin storsyinde gördüm ikili dörtlü tarama Normal çıkmış, hatta detaylida hersey yolunda çıkmış ama doktoru ısrarla fetal dna istemiş onun sonucu riskli çıkınca küçük bir operasyon geçirdim diye paylaşmıştı .zaten endişeliyiz hepimiz sağa salim doğana kadar da bitmiyor endişe hatta ondan sonrada acaba neye göre öneriyor doktorlar ve fiyatları nedir oda kan tahlili ile mi yapılıyor acaba Allah hepimize sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin bebeklerimizi 🙏