teachervera bnde bu hafta ıkılı tarama yaptricam dr um ayrıntılı sekılde anlatti ve açık açık fetal dna cok pahalı gereksiz maniyosentes 1/100 bebek ölümü oluyor risk alamayiz saf beta ile 2 li test yapılıcak dedi ve 2 li tarafama testi yaptiricam
yani fazladan para kazanmak isteyen dr direk fetal dna yapıorlar anlamiş değilim