bebegimibeklerkennnn Sevgi_123 hiç korkma kucağına aldığın zaman hepsi geçiyor inşallah sonrası da kolay olur sormak istediğin bişey varsa yardımcı olalım sana içini rahatlatırız biraz 💕
Sevgi_123 bebegimibeklerkennnn Aslında çok araştırıyorum benim tek sıkıntım sezeryandan çok korkuyorum
bebegimibeklerkennnn Sevgi_123 herkes normalden korkuyor siz sezeryandan neden acaba yanlış mı anlattılar benim ilk doğumum sezeryandı çok rahattım korkulacak hiç bişey yok 😍
Mrvren bebegimibeklerkennnn adımız henüz belli değil ☺️Ekin veya Miray diye düşünüyoruz ☺️Sizin cinsiyet nedir ☺️
Sevgi_123 bebegimibeklerkennnn Normal doğumda en azından kalkıp kendime bakabilirim diye düşünüyorum ama sezeryanda ki o dikişler ameliyathane Bi çok şey ürkütüyor beni
Decucude bebegimibeklerkennnn ben varım 91 kaldı Allah’ın izniyle kızıma kavuşmaya 🤲🤲🤲benimde sezaryen olucak