bebegimibeklerkennnn Buyuyoruzannecim1 ya benim aşırı bi iştahım var normalde de yemek yemeyi seven bi insanım ama ilk gebeliğimde böyle değildim, kızım olacak nasipse ama şimdiden ağırlaştım desem yeri
bebegimibeklerkennnn Mery103 şimdilik Eylül Zehra diyoruz ama her an değişebilir kıza isim koymak çok zormuş 😂
bebegimibeklerkennnn Sevgi_123 hiç korkma kucağına aldığın zaman hepsi geçiyor inşallah sonrası da kolay olur sormak istediğin bişey varsa yardımcı olalım sana içini rahatlatırız biraz 💕
Hilall35 bebegimibeklerkennnn Ay canım bizimde 99 allahin izni ile zaman cok cabuk geçti zaman daraldıkça heyecan faha cok artıyor sağlıkla alalım kucagimiza
bebegimibeklerkennnn Hulo__2692 oğlumdan kalan közümün da giyebileceği şeyleri çıkarttım tabi pembeleri de aldım daha 3 ay var ama ben şimdiden ağırlaştım
Mrvren bebegimibeklerkennnn adımız henüz belli değil ☺️Ekin veya Miray diye düşünüyoruz ☺️Sizin cinsiyet nedir ☺️