aselnannesi bebegimibeklerkennnn son 100 günüm sezeryan olucam doktor kaç hafta atar bilmiyorum ama çok az kaldi inşallah heyecan dorukta💗
bebegimibeklerkennnn aselnannesi çocuğun gelişimine göre 38-39 arası alıyorlarmış benim de ikinci sezeryanım bakalım Eylül ortasında bekliyoruz 💕
bebegimibeklerkennnn Yaso6638 yarım rahimle evlat veren Allah’a bin şükür 💕 sağlıkla gelsin inşallah canımmm
Sevgi_123 bebegimibeklerkennnn Normal doğumda en azından kalkıp kendime bakabilirim diye düşünüyorum ama sezeryanda ki o dikişler ameliyathane Bi çok şey ürkütüyor beni
bebegimibeklerkennnn Sevgi_123 normal doğumda dikişi olup ayağa kalkamayan çok insan okudum burda her bünye bir değil ki kendinizi hiç korkutmayın her ikisinden biri olacak inşallah kolay geçer bebeğinize güzel güzel bakacağınızdan hiç şüphem yok 💕
ftmnrdmrl Hulo__2692 1 hafta da tamamladım diyebilirim indirim kovalıyordum civil yeni şube açmış 2bin TL ye 500 TL Lik indirim vardı aldıklarımı hepsi 5 bin tutuyordu hepsini 4 bin TL ye tamamlamış oldum. Şimdi sadece kendim için alacakların kaldı.