Atalante2705 yok canım o hiç öyle değil yani en azından bende değil 😂 kusuyorum ama rahatlamıyorum 😅😅 daha beter yüzüm gözüm şişiyo ve kan topluyo gözümün beyazına kadar kan topluyo 4. Aydayım inş bu ay bitecek umuduyla bekliyorum. Sadece şunu tavsiye edebilirim akşam 8 den sonra sadece yeşil elma vs ye çok iyi geliyo