Patito__ Bayan_melek anladm cnm gerci yolk varsa en az ondur cok iyi masallah erkenden olusmus br haftaya bebektenolusur engec Allah hayrlisiyla kucagna almani nasip etsin
ElifHesnaKarakaya Atalante2705 aynı dönem sanırım 6+3 benimde yarın bende gidicem doktora kalp atışını duymaya inşallah 🙏🏼
Patito__ Bayan_melek insallahhh bakalim nasip artk ilki gbi skinti olmasndan korkuyor tbi insan oyuzden drye bile gdesim yk hayrlisi hepmz icin
ElifHesnaKarakaya Bernai ya benim doktorum kan bile bakmadı 🙄 progestanda başlamadı 🙄 sadece folik asit kullanıyorum Onuda kendim başladım zaten
Makbusss Atalante2705 benim hiç olmadı ama ozaman da hamile olduğunu unutuyor insan herşeyin bi güzelliği var emin olun 🤗
Makbusss Atalante2705 o çok ağır ama ve büyük doktorum kendini de bebeğinde daha bukadar erken onula yorma dedi folic asit kullanıyorum ben öncesinde de kullanıyordum
GlserenKaradeveci Merhaba kızlar bende şubat annesiyim nasipse benim de bulantılarım yok çok şükür sadece deli gibi uyuma isteği halsizlik var ve aşırı kabızlık sorunum var kimsede kabızlık sorunu yok galiba yediğim kayısıların hiç bi faydası yok 😬😬☺️
Atalante2705 GlserenKaradeveci kabızlığın tek çözümü bol su birde kefirle ve probiyotik yoğurtlarla destekleyebilirsin metabolizmanı işe yarıycaktır
Mslali Merhaba kızlar benim doğum 1 Şubat olarak gözüküyor ama ufaklık erken gelmek isterse ocağa kayabiliriz 🙈 bulantılarım geçti ağzıma lokma atamıyordum şimdi düzenli yemek yiyebiliyorum ama 48 kilo hamile kaldığım için göbeğim belli oluyor biraz 🤔 duygularım çok yoğun ve çoğu zaman eşimle kavga edebiliyoruz (azaldı gerçi sanki o da biraz) normalde uyumlu bir insanımdır ama daha hırçınlaştım. Ve sürekli uyuyorum 😂😂🙈 et balık tavuktan tiksinmiş durumdayım 😩😢umarım o da geçer allah herkese kolaylık versin 🙏🏻🙏🏻
Atalante2705 Kızlar şimdi çıktım doktordan 6 haftalığız fakat ufak bi kanamamız varmış kesenin etrafında normalde bi kanamam olmadı ama ultrasonda gördü doktor hemen iğne ilaç yazdı düşük olmasın diye nırmalmi