2609nrgl ben de aynı sizin gibiydim. Kimyasal gebelik de dış gebelik de geçirdim. Onlarda bir şekilde toparladım sonra hamile kaldım. Her şey güzeldi 7ci haftada kalp atışını dinledik 8ci haftada kaybettik. Ondan sonra bir süre kendime gelemedim. Her hamile haberinde her bebekte ağlıyordum. Normalde aşırı konuşkan aşırı gülen biriyim. Sessiz kalmaya tüm gün ağlamaya başladım. Evlenmeden önce de hep etrafıma şey derdim hayatta en çok anne olmadan ölmekten korkuyorum. Eşime de 4 sene önce ilk tanıştığımızda öyle demiştim. Bunlar da üst üste gelince büyük konuştum başıma mı geliyor diye düşünüyordum hep. Allah beni bununla sınıyor diye düşünmüyordum. Hatta hiç olmayacak şeylere bağladım. Eşimle evlenmeden önce 2 sene sevgiliydik gezdik tozduk her sevgili gibi. Haram sonuçta biz 2 yıl haram işledik diye mi Allah bizi sınıyor diye düşündüm bir süre de. Sonra testler falan verdim hissediyordum zaten. Kan pıhtılaşmam olduğu çıktı. En sonki kaybımdan tam 45 gün sonra hamile kaldım. Şimdi 17 haftalığız çok şükür. Siz de hiç moralinizi bozmayın. Şüphe varsa test verin bir sıkıntı yoksa da kafanıza takmayın. En kısa zamanda size de nasip olur inşallah