2609nrgl öncelikle geçmiş olsun. Rabbim en hayırlı zamanda sağlıklı evlat nasip etsin inşallah..
Kendimi anlatayım ben, sizin durumunuzun ne kadar iyi olduğunu anlarsınız diye umuyorum. 5 yıl bitti evlilikte. 3 yıldır bebek istiyoruz. Bu 3 yıla bir yumurtalık tümörü ameliyatı, 4 tüp bebek sığdırdık. Şimdi 5.ye başlıycaz. Ama ben hep şükürle devam ediyorum. Beterin beteri var çünkü mutlaka bir hayır var bunda, zamanını bekliyor. şükür ki sağlığımız yerinde. Hayırlı zamanda Rabbim zaten nasibimizde varsa verecektir evlat. Belki de hiç vermeyecek. O zaman dövünüp isyana düşüp Allaha tövbe haşa ‘neden ben’ dersek. Biz nasıl şükürsüz bir kul oluruz. Allahtan birşey istediğimizde ve olduğunda nasıl şükrediyorsak, istediğimiz an olmadığında da beklememizin hayırlı olduğunun farkına varırsak hayattan tat alabiliriz.
Sözün özü, sabırla elimizden geleni yapalım güzel arkadaşım. Gerisi tevekkül. 😊