Çok yakın bir akrabamız 10 seneye yakındır evli ve çocuğu olmuyordu bi ton şey denediler soran herkese şu an istemiyoruz dediler ve şu an hamile 5 aylık kimseye soylemiyorlar hala daha hemde doğal yollarla o kadar tedavi gördü etti olmadı ama tam ümidi kesti hamile kaldı demem o ki kafan rahat olmazsa her seferinde hamile kalıcam şimdi diye girip kendini yorarsan takarsan olmuyor allah kimseye evlat aratmasın hak eden isteyen kim varsa kucaklarını boş bırakmasın