Kızlar 2 mayısta hamile olduğumu öğrendim 8inde kanamam oldu kimyasal gebelikmis ilk gebeligim de düşükle sonuçlandı hic aklima getirmiyordum ama sürekli etrafimda hamile arkadaşlarım hamilelik haberleri alıyorum yemin ederim onlar icin cok seviniyorum ama aklıma geliyor çok üzülüyorum neden kendi kendime daha 1 yıllık evliyim ama bilmiyorum cok istiyorum en cok istediğim sey sanırım sınanıyorum sadece biriyle paylaşmak istedim hissettiklerimi boyle bazen aklima geliuor cok ağlıyorum elimde degil tutamıyorum kendimi aslında biliyorum takınca olmuyo aksine o günden beri hic aglamamistim uzulmemistim ama boyle seyler gorunce duyunca üzülüyorum dualarınızi bekliyorum güzel anne ve anne adayları rabbim isteyen her kuluna bu duyguyu yaşatsın kimsenin kucağını boş koymasın 😔🙏