tugbao Shrylmzzz canim en son 14 subatti. 7 martta tahlil vermistim. 15 martta da hamile oldugumu ogrendim 😊
tugbao Shrylmzzz insallah kuzum 😚 rabbim gonlune gore versin. iki uc gun sonra bi daha kan ver bence. sonucu da yaz ❤
tugbao Shrylmzzz kaset testlerde kolay kolay cikmiyor 😊 erken gebelik testi bile gostermeyebilir su an.
Nurklc38 Shrylmzzz Böyle durumlar da adet gecikmesini beklemeniz lazım o zaman kan daha çok çıkar erken yapmışsınız sonuç alamazsınız