Shrylmzzz evet var üzülmeyin adetiniz geçince takrar yaptırın, ben 7 gün klaa yaptırmıştım doktor “muhtemelen çıkmaz ama yine de yapalım” demişti. Doktorlar bile pek beklemiyor gecikme olmadan çıkmasını. Üzme tatlı canını pozitif olabilir bilemeyiz şu an