annesinin_beybisi Shrylmzzz tamam 1 hamile olmayanlarda da çıkan bir değer illa 0 çıkmasına gerek yok ki ayrıca evde yapilan testlerde çıkması için 10 ve üstü olması gerekiyor onda da zaten belli belirsiz bir cizgi çıkıyor
annesinin_beybisi Cutebaby yoo 3_4 çıkıp hamile olmayan cok insan gördüm hormonlarla alakalı her zaman sıfır çıkmıyor
Cutebaby annesinin_beybisi benim değerim adetten 2 gün önce 1di ve hamileymişm yükseldi. Adete yakın bir süre 1 ve üstü çıkınca yükselme ihtimali oluyor o yüzden dedim de
annesinin_beybisi Cutebaby o olabilir de 1 iken testle cikma ihtimali yok onu diyorum testte 10 ve üstü çıkıyor
Cutebaby Shrylmzzz evet yükselme ihtimali olduğu için 2 gün sonra kan verirseniz belli olur. Ümitlemdirmek istemem ama. Hayırlısı :)
Atlans Shrylmzzz benim düzensiz oluyor 29-32-36 günü bulduğu oluyor. Bu ay ilaçta kullandığım için tam bilmiyorum ne zaman olacağımı
tugbao Shrylmzzz benim 0.5di tam bir hafta önce. covid suphesiyle gittigim icin hamile olup olmadigima bakmislardi. covid ciktim zaten. aradan bi hafta gecti gelen giden yok, degilim saniyordum. hamileymisim 😁😬