Shrylmzzz canım adetime 7 gün kala bende dayanamayıp test yaptırdım sonuç 0,100 ! Doktor telefonda yükseleceğini sanmıyorum bu ay olmaz dedi, 3 gün sonra evde test yaptım silik çizgi çıktı, hamileymişim fakat sonu iyi bitmedi benim maalesef bu gün gelişmediği için kürtaj ile aldılar.. sana eğer beni dinlersen tavsiyem benim gibi yapma ben 8 adet evde test yaptım manyak gibiydim stresten sonra beta hcg sürekli baktır yok yükseldi mi fln derken stres stres yıpranma! Beklemek çok zor biliyorum ama lütfen adetin 2-3 gün geçince test yaptır ondan sonra zaten 5. Haftanda doktora git, bu oldu olmadı girdabına girme 🙏