Shrylmzzz benim beklenen adete 4 gün var , geçen ay 4 gün erken olmuştum.9 haziranda gittim çatlamış yumurtaların dedi iki yumurtalıkta uyarılmış dedi doktor. 6 haziranda yumurta akı gibi alıntım olmuştu zaten tahminen 6-7-8 tarihlerinden birinde yumurtladım.
Belirti olarak da kasıklarım ağrıyor sağlı sollu öyle sürekli değil ama ara ara batıp çıkıyor. Normalde adet öncesi benim akıntım katı beyaz olurdu bu ay sulu ve yumurtlama dönemindeki gibi. Zaten ovülasyonla da takip yapıyorum 3 gündür ovülasyonum koyulaşıyor dün erken gebelik yaptım aşşşırı silik bi şey ama saatlerce baktım belki kuruma çizgisi bilmiyorum. Bugün kan vermeye gittim doktorum çok erken 27 haziranda gel dedi ve şok oldum o kadar süre adet olmazsam çatlarım zaten. Bu ay klomen kullanmıştım klomen kullandığım için geçen ay herzaman olduğundan farklı olarak adet öncesi göğüs hassasiyetim yoktu bu ay da yok. Başım dönüyor ama sıcaktan mı başka bi şeyden mi bilmiyorum. Bunların çoğu pskolojik olabilir