Shrylmzzz bence 2 gün sonra tekrar verin yükselirse gebelik var demektir, ben de ilk test yaptığımda yumurtlamanın 10.günüydü aynı sizinki gibi aşırı silik bir çizgi çıktı hamileyim dedim, gidip aynı gün kan verdim 0.6 çıktı değerim, çok üzülmüştüm ama önceki gebeliğim deki bütün belirtilerim vardı ve hamile hissediyordum, 2 gün sonra tekrarladım adetime 9 gün vardı kanda 7.04 çıktı değerim, şuanda 4 buçuk haftalık gebeyim