Arzum1 Shrylmzzz kimyasal gebelik oldu canım kandada çıktı ama 2 gün arayla veriyodum yükselmesi gerekirken yükselmedi doktorda kızdı adetiniz geçmeden test yapmayın pozitif çıkar olcanız için dedi eğer kanda çıkmadıysa adet olcanız zaman yada ()yumurtlama zamındada) silik çizgi çıkıyo die duymuştum
Arenn canim benim 1 haftam vardi daha adetime kan vermistim negatif cikmisti 9 gun sonra idrar testi yaptim pozitif cikti gec dollenme olmus zamanjn varsa bekle bakalim umutsuzluga kapilma hemen