mrb iyi akşamlar ben bezmialem dragosta sevtap hanıma gidiyorum ne zaman gitsem doktor müsait sanki hiç hastası yok gibi ve hemen sizi gönderme cabasında ama sunu söylemeliyim işini bilen tecrübeli biri ben buna bakıyorum 20 yıllık çeşitli hastanelerde deneyimi var bence güven veren bir doktor.sizde düşünclerinizi paylaşırsanız sevinirim