Ada banada 19 haftada gir dedi ama tıp merkezini aradım sordum erken tam görüntü alamaya bilriz dedi anlamadım gerçekten tereddütte kaldım 😳 herkese farklı hafta söyleyebiliyormus demekki , ne güzel siz atlatmışsınız sağlıkla gelsinler inşallah sonuçları sevtap hanım mı yorumlucak yoksa gttiğiniz doktor açıklamasını yaptımı