Ada EcemGltekin çok sevindim memnun kaldıysan birde istediğin zaman ulaşabiliyorsun mesaj attığında anında geri dönüyor bende yarın gidicem ikili teste bakalım ☺☺☺☺☺☺
Ada EcemGltekin canım ikili teti yaptırdım sevtap hanım kendisi yaptı normal ultrasonda kanda verdim ben bi sorun görmedim yani cinsiyet öğrenmek içinde baya uğraştı ama bizimkisi sırtı dönük uyuduğu için göremedi
Hande2017 EcemGltekin Bir mahsuru yoksa hangi doktora gidiyordunuz bende orda başladm kontrollerıme ve memnun değildim..
EcemGltekin Ada fiyatları nasılmıs ikili testin ben sormayı unuttum persembe bekliyor beni medipol ikili teste 380 tl bi fatura çıkarmıştı
EcemGltekin Ada merhabalar ikili test sonuclarını aldın mı ben bugun aldım yarın gıtcem sevtap hanıma nasıl sonuclsrın
HAFIZZ mserif Haftası var mı onu bilmiyorum ama yenebilir gereğinden fazla yemek düşüğe ve tahrişe neden olabiliyor.
Ada EcemGltekin ben gitmedim whatsuptan yazdım sorun yok sonuçlar iyi diye yazdı gelmene gerek yok dedi normal kontrole gidicem canım seninkiler ne durumda
Ada EcemGltekin aynen canım bende anlamadığım için aradım inşallah bi sıkıntı çıkmaz zannetmiyorumda çıkacağını
EcemGltekin Ensa kalınlıgı 1.9 bazı yerlerde normaş dıyo sevtap hanımda oylr dedı gecen hafta ama bazı yerlerde yuksek dıyo rısk ona takıldım cok
Ada EcemGltekin yok benimde 2.2 çıkmıştı 2.5 hatta 3 ün altına normal diyolar bence hiç takılma ben 32 yaşındayım bende yaşla ilgili risk olur diye kendimi yedim bir hafta çok şükür bişey çıkmadı
Ada EcemGltekin yok yok takılma sağlıklı haberlerini alırsın inşallah banada bilgi verirsen sevinirim canım
EcemGltekin Ada evet gittim gayet normsl hersey dedi orda yazılanlara bakma sen dedi cok heyecan yaptım ama bişey cıkmadı