idiloska Esra-07 ya nerde o buton bende çıkmadı, gerçi uygulamaya göre 15 gün var ama sezaryen olacak haftaya cuma o nedenle 8 gün kaldı,
gulkokusu-21 Esra-07 hiç bir belirti yok maalesef bugun doktor randevum var ya suni sancı verilecek yada sezeryanla alınacak ama benim gebeliğim masallh çok rahattı hep hiç bir sıkıntı yaşamadım