Esra-07 🥰 Anne bir sanatçıdır, en güzel eseri de yavrusudur.👶🤰👩🏼🍼 Merhaba Güzel Annelerimiz Çok heyecanlıyım o butonu görünce sanki doğacak sandım o kadar ki sevindim Son 10 günümüz kaldı sizler ne durumdasınız ?
momsboys Ayskolik benimde seninle aynı canım. çatı muayenesi oldunmu acılma varmı bende 0 açılma nstde sancıda yok🤨
haticeD08 Esra-07 Normal bekliyorum evet üç gün kalmıştı olan oldu. Zencefil, limon, ıhlamur her şeyi içtim butün gün ama çok kötüyüm şu an nefes alamıyorum😐